Serdecznie zapraszamy na II rundę Rallysprint Challenge, która odbędzie się 2 kwietnia na lotnisku w Pile. Dzień przed zawodami zorganizujemy dla chętnych trening. Będzie szybko, będzie trochę rajdowo, trochę wyścigowo... Na pewno staniemy na głowie, żeby było maksymalnie super motorsportowo
Poniżej kilka przydatnych informacji:
Kiedy: 2 kwietnia.
Gdzie: Lotnisko w Pile (wjazd od ul. Kołobrzeskiej).
O której: godz. 7.45 rozpoczęcie zapisów.
po odprawie z zawodnikami robimy objazd trasy powoli za samochodem organizatora, potem pierwszy przejazd odcinka jedziemy na ostro ale jego wynik nie liczy się do klasyfikacji i po tym przejeździe kolejnych min. 6 - dokładną liczbę podamy na odprawie z zawodnikami w dniu imprezy.
Koszt udziału to 350 zł. Podział na klasy -zgodnie z regulaminem ramowym Rallysprint Challenge oraz Regulaminem Uzupełniającym II rundy.
Dopuszczamy każdy rodzaj opon, nie badamy głośności zgłoszonych samochodów (chociaż bez tłumika jeździć nie pozwolimy:-))
Wystartować może każdy, kto posiada sprawny technicznie samochód, prawo jazdy i kask. Na tej rundzie nie wymagamy posiadania klatki bezpieczeństwa.
Dzień przed zawodami w godz. 15.00 - 18.00 zorganizujemy trening, w którym udział mogą wziąć wszyscy chętni. Trening oczywiście nie jedzie dokładnie po trasie zawodów. Opłata za trening to 150 zł.
Wysokość wpisowego w I terminie to 350 zł, w drugim terminie (od 28 marca) to 500 zł - zachęcamy do jak najszybszego przesłania zgłoszenia oraz wpłacenia na podane w formularzu zgłoszenia konto bankowe zaliczki w wysokości 100 zł. Reszta wpisowego pobierana jest w biurze zawodów w dniu imprezy.
Wszyscy uczestnicy rywalizują o punkty do klasyfikacji rocznej sezonu. Żeby skutecznie walczyć o tytuły mistrzowskie 2022 powinno się być sklasyfikowanym w 6 rundach - pięć z nich jest na lotnisku w Pile, więc warto przypilnować sezonu:-) Oczywiście dla zwycięzców klas i generalki na każdej rundzie przewidziane są puchary.
Bardzo mocno postaramy się zapewnić super atmosferę i przede wszystkim wiele motorsportowych emocji. Główny cel RSCH to maksimum jazdy i minimum stania w parku maszyn!!!
W razie pytań - piszcie, dzwońcie