Promocyjna impreza szutrowa – ODWOŁANA

AKTUALIZACJA:
Z przykrością informujemy, że planowana na sobotę impreza I Ogólnopolski Szuter Sprint zostaje odwołana. Nasza decyzja spowodowana jest zbyt małą ilością zgłoszonych zawodników. Chcemy zapewnić, że bardzo dokładnie przeanalizujemy czy w naszych działaniach związanych z promocją i informacją o zawodach nie było błędów i próbę organizacji zawodów szutrowych podejmiemy w przyszłym roku. Bardzo przepraszamy wszystkich którzy planowali start lub kibicowanie i jeszcze raz zapewniamy, że wyciągając wnioski z zaistniałej sytuacji jeszcze raz ale już w 2016 roku podejmiemy to wyzwanie. Pozdrawiamy serdecznie i mamy nadzieję do zobaczenia w 2016 roku na Ogólnopolskim Szuter Sprincie w gminie Sicienko.

Automobilklub Bydgoski serdecznie zaprasza na I Ogólnopolski Szuter Sprint o Puchar Wójta Gminy Sicienko, który zostanie zorganizowany 24 października na 4.5km szutrowym odcinku drogowym.
Zawodnicy zostaną podzieleni na klasy według pojemności silnika. Wygrywa ten, kto uzyska najlepszy czas przejazdu w ciągu całego dnia! (time attack). Będzie to doskonała okazja do przetestowania samochodów, pokazania partnerom i sponsorom czym jest dla Was motorsport.
Zwycięzcy otrzymają puchary, a dla wszystkich zawodników dostępna będzie ciepła grochówka.
Na imprezie promocyjnej nie zabraknie też muzyki, kibiców i innych atrakcji związanych z Automobilklubem Bydgoskim.

Materiał filmowy przedstawiający trasę odcinka:

Gdzie? – Baza rajdu zlokalizowana będzie na placu przy świetlicy gminnej w Nowaczkowie.
Kiedy? – 24 października, godz. 8:00
Koszt udziału? – 250 zł lub 280 zł

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia – 1 termin – 21.10.2015 do godz. 24.00, – 2 termin – w dniu imprezy w biurze zawodów.

http://archiwum.motoresults.pl/regabcup/register.php

Wysokość wpisowego wynosi:
przy przesłaniu zgłoszenia w 1 terminie – 250 zł,
przy wypełnieniu zgłoszenia w 2 terminie 280 zł od uczestnika.

Harmonogram zawodów:
8.00 – 9.30 – przyjmowanie zgłoszeń
8.30 – 9.45 – zapoznanie z odcinkiem
10.00 – odprawa z uczestnikami
10.30 – start pierwszego zawodnika
ok.19.00 – zakończenie imprezy

Ok. 30 minut po przyjeździe na metę ostatniego uczestnika nastąpi ogłoszenie wyników prowizorycznych, a po dalszych 15 minutach wręczenie nagród honorowych.

Lista zgłoszeń:
http://archiwum.motoresults.pl/regabcup/lista.php

Regulamin uzupełniający:
http://abcup.com.pl/wp-content/uploads/2015/10/2015-regulamin-uzupelniajacy.pdf

Samochody zgłoszone do udziału w  imprezie muszą być wyposażone w klatkę bezpieczeństwa, min. 4 punktowe pasy bezpieczeństwa oraz sztywny fotel (dopuszcza się używanie fotela fabrycznego sportowego posiadającego oryginalne otwory na pasy szelkowe).

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości bardzo prosimy o kontakt mailowy:
biuro@ab.bydgoszcz.pl lub telefoniczny: 691 194 273 (Jacek Kociszewski).

Zapraszamy do udziału i do zobaczenia!

Bądź na bieżąco z informacjami i powiadomieniami.
Wszystkie informacje możesz otrzymywać na email.